Serviceanmälan
VÄLKOMMEN TILL DIÖS SERVICEANMÄLAN
Du gör din serviceanmälan genom att klicka här.
Du kan göra en serviceanmälan under dygnets alla
timmar antingen på
tel 0771-40 30 22 alternativt online direkt till
Diös.
För att minska risken att något ärende inte blir registrerat
ber vi dig vänligen att anmäla ett ärende i taget.
Här kan du också beställa passerkort/nycklar eller om du behöver
hjälp med något tala då om att det är en beställning i rutan
"beskrivning av felet".
Serviceanmälan via hemsidan tas omhand måndag till fredag
08.00-17.00.
Sommartid (16/5 till 31/8): kl. 07:00-16:00.
För akuta ärenden ring: 0771-40 30 22.
Vad händer med din serviceanmälan?
När du har registrerat din serviceanmälan via webbformuläret eller via telefon kommer följande att hända:
- Vår kundservice tar emot din serviceanmälan. Därefter får du en bekräftelse på registrerad serviceanmälan via SMS och/eller e-post, förutsatt att du angivit ditt mobilnummer och/eller e-postadress. Vi återkopplar till dig inom två arbetsdagar från den arbetsdag då serviceanmälan registrerades.
- Din serviceanmälan går sedan vidare till våra fastighetsskötare för åtgärd.
- När fastighetsskötaren påbörjar ditt ärende kommer du att få en bekräftelse på att arbetet är påbörjat vi SMS och/eller e-post.
- När ditt ärende är åtgärdat får du bekräftelse som även innehåller information om vilken åtgärd som vidtagits.